2 Ekim 2007 Salı

SİGARA İÇMEK ÖLDÜRÜR - Düz Yazı


Sürekli sigara içiyorum. Bedenimin sınırlarını zorluyorum. Birisi bitmeden diğeri yanıyor, paketler üst üste birikiyor. Daha fazlasını yapabilirim sanıyordum oysa. Bu kadar güçsüz ve iradesiz olabileceğim hiç aklıma gelmezdi.

Halbuki ne kadar güçlüydüm ben gidiyorum dediğinde. Ne kadar güçlüydüm artık sevmediğini söylediğinde. Ne kadar güçlüydüm nasılsa geri döner diye düşündüğümde… Şimdi günler boş ve anlamsız ! Yarını olmayan bir adamım hatıralara sarılmış. Belki zavallı bir gece sabahtan kaçamamış, belki de kağıt bir mendil kullanılıp atılmış…

Bir zamanlar seni unutmak için çıktığım yoldan kendimi unutarak dönüyorum. Kimdim ben seni tanımadan önce, nerelere giderdim, kimleri özlerdim, çayımı kaç şekerli içerdim bilmiyorum.

Tek hatırladığım şey hangi sigarayı içtiğim. Sigara içmek öldürür yazıyor ya üzerinde…
… yazmasa belki onu da çoktan silerdim !

02.10.2007 / ANKARA
Ferit GÜNAYDIN.

Hiç yorum yok: