14 Ekim 2009 Çarşamba

ŞİİRLER 52 ( "Adam","Suçlusu sensin","Örtü" )



ADAM
Giden gitmiş zaten
İntikam alsam geri gelir mi
Farkın yokmuş elden
Bu yazı defterden silinir mi

Aldatan aldanır biliyorum
Demiştin hatırlar mısın
Nasıl kıydın bana nasıl
Lütfen açıklar mısın

Bile bile yürüdüm sonuma
Başıma ne geldiyse aşktan
Şu herkese güvenme meselesi
Bende bir cezadır doğuştan

Oturttum seni gönül tahtıma
Çok verince insan sapıtırmış
Kazıdım bunu da iyice aklıma
Senden adam olmazmış

15.10.09 / Eskişehir
Ferit GÜNAYDIN.


SUÇLUSU SENSİN
İstemezsem gayrı kimseyi
Tutamazsam ellerinden
Sevemezsem tenlerini
Ekemezsem güllerinden

Suçlusu sensin
Hakkım helal değil

Mazereti olmaz ihanetin
Medet umduğun bahanelerse
Bütün özlediklerin
Kaçırdığın trendelerse

Suçlusu sensin
Hakkım helal değil

Vereceksin hesabını
Alev alev yandığında
Sızladığında vicdan
Öldüresiye bir acıyla

Suçlusu sensin
Hakkım helal değil

Tanrı’nın bana verdiğini
Verdim sana hiç düşünmeden
Dayanamaz da olanlara
Cayarsam eğer nefesimden

Suçlusu sensin
Hakkım helal değil

15.10.09 / Eskişehir
Ferit GÜNAYDIN.


ÖRTÜ
Yatağına serdiğin
Beyaz örtüyü
Yıkayıp da kenara
Kaldırdın mı yoksa
Terimizin kokusuyla
Tenimizin dokusuyla
Ah o gece tutkusuyla
Duruyor mu hala ?

Masada sönen mumlar
Ne çok şey anlatırlar
Alev alev hatıralar
Yanıyor mu hala ?

Gözlerin gözlerimi
Ellerin ellerimi
Nefesin nefesimi
Arıyor mu hala ?

Beklerim senin için
Kanarım için için
Yüreğin benim için
Atıyor mu hala ?

14.10.09 / Eskişehir
Ferit GÜNAYDIN.
Fotoğraf : Cenk Burhan ÖZER

Hiç yorum yok: