30 Ağustos 2011 Salı

ŞİİRLER 83 ("Profesyonel","Karşılaşma","Kıvılcım")




PROFESYONEL


Ah sana nasıl yazmak istiyorum
Dur durak bilmeden saatlerce
Ellerim artık kımıldayamaz
Beynim olanı biteni algılayamaz
Yani bir kalp daha fazla ağlayamaz
Noktasına gelmek fiziğe yenik düşüp
Çünkü zaten uyuyamıyorum
Nereye gitti bilmem onca tecrübe
Koskaca adamı bebek gibi küçültüp

Otomatiğe bağladım kulağım telefonda
Çalsa diyorum bu gece olmadı yarın gece
Yüzsüzüm fena halde kabul ediyorum
Ama işte yaramıyor hiçbir işe

Yani ben artık profesyonel bir aşık
Sanırım sen bahane aslında aşka aşık
Hakkını vermezsem gözüm açık giderim
Düşünme boşver beklemek benim işim

28.08.11 / Çengelköy / İSTANBUL.
Ferit GÜNAYDIN.



KARŞILAŞMA

Kalbim kalbinle ilk karşılaştığında
Sanıyordum ki bir tek taş bile kalmayacak ayakta
Ne varsa bilinen geçmişe dair
Darma duman olacak yenileri yazılacak kollarında

Kalbim kalbinle son karşılaştığında
Anladım ki kapıdan bile girememişiz daha
Zaferle dönemedik seferden üstüne bir de
Kaptırdık elimizde son kalanı da

27.08.11 / İçerenköy / İSTANBUL
Ferit GÜNAYDIN.



KIVILCIM


Bana bir kıvılcım ver
Sana yangın çıkartayım diyorum
Ama işte Allah'ın işi mi dersin
Kaderin dalga geçişi mi
Sağdan soldan kibrit topluyorsun

28.08.11 / Çengelköy / İSTANBUL
Ferit GÜNAYDIN.

*Görsel telif haklarına tabi olabilir !

Hiç yorum yok: