18 Temmuz 2013 Perşembe

ŞİİRLER 98 ( "Çıkmaz","Değişim" )

ÇIKMAZ

Sen zilzurna sarhoşken aşktan
Onun için gündelik ihtiyaçtan
Zorun ne neden bu kadar
Harap ettin kendini telaştan

Zurnacının karşısında limon yer o
Aşkı çocukken masallarda duymuş
Almış ele çıkmış yola
Bir de güzel kitabına uydurmuş

Ben değil de sen dedi mi hiç
Oynaşmakla sevda olmaz
Başka bir şey düşünmez ki piç
Bu yol bir yere çıkmaz

16.07.13 İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.


DEĞİŞİM

Bana dokunmak için bile
Bir tenha arayan korkağa
Verecek bir yüreğim yok artık
İade ediyorum bütün kaçamak bakışlarını da
Sözlerin gibi onlara da
İnancım kalmadı artık

Şimdi tam değişimin vakti gelmişken
Çok uzakmışsın gözümde büyüttüğümden
Ben yelken açtım sen sığındığın limanda kal
Kalbimi senden azat ediyorum

07.03.12 İçerenköy - İstanbul
Ferit Günaydın.

Hiç yorum yok: