1 Ağustos 2013 Perşembe

ŞİİRLER 100 ( "Mezar","Milat" )

MEZAR
 
Kendimden korkuyorum
Çünkü sevmekte ne kadar aşırıya
Kaçabileceğimin farkındayım
Tehlike arz ediyorum
Onun gözünde böyle
Çünkü seven bir kalbe
Söz geçmeyeceğinin
O da farkında
 
Sonu nereye varacak biliyorum
Bu aşka bir mezar kazacak
Beni dinlemeyecek katil olacak
Toprağı elleriyle kapatacak
Devam edecek yoluna...
 
25.07.13 İçerenköy - İstanbul
Ferit Günaydın.
 
MİLAT
 
Bu geceyi milat bil
Yaz kenara tarihi
Yeni doğan günle artık sen
Kalbimin yegane sahibi

Geçmişi sorgulamak işim değil
Sual etmem maziden
Ah o saçma sapan gururlar
Eskidendi eskiden

Şimdi senden bana geçen taze kan
Her saat daha da şiddetlenerek akan
Başıma iş açacakmış açsın
Nasılsa yanımda sen olacaksın

 
20.07.13 İçerenköy - İstanbul
Ferit Günaydın.


 

Hiç yorum yok: