11 Eylül 2013 Çarşamba

ŞİİRLER 102 ( "Gökkuşağı","Güneş","Esir" )

GÖKKUŞAĞI
 
Siz istediğiniz kadar boyayın merdivenleri
Ben her yağmur sonrası gökyüzünde
Karşınıza dikilirim
Her yere ulaşır da eliniz
Bana dokunamazsınız ...
Çünkü ben sadece bir merdivenden
İbaret değilim...
 
31.08.13 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.
 
 
GÜNEŞ
 
Yok bir daha gitmem oraya
Allah düşürmesin yolumu
Sarıldım sıkı sıkı bırakmam
Güç bela yeşerttiğim umudumu

Yok o beni sevmemiş
Yok bunu beni sevmemiş
Niye bu kadar ciddiye aldım ki durumu
Şahanesin bir tanesin diye diye
Yerlere serdim gururumu 

Halbuki aşk
Israra gerek bırakmaz
Hele bir çaksın gözlerinde ateş
En fazla acemi bir tereddüt
Kısa bir gece ardından güneş
 
30.08.13 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.
 
 
ESİR
 
Yine esirim sana yine
Bırakmadın rahat bir gün bile
Kimi her şarkıda oynamaya hazır mutluluktan
Ben ne dinlesem dokunsalar ağlayacağım
 
28.08.13 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.
...



Hiç yorum yok: