6 Kasım 2013 Çarşamba

ŞİİRLER 106 ( "Yeni","Devam et","Bakışma" )

YENİ
 
Belki mümkün değil
Kurtulmak sonsuza dek senden
Ama kabul etmek mümkün
Bazen bir şey gelmiyor elden

Yeni ne kadar da güzel bir kelime
Umutla başlamak için yeni bir güne
Gelemezsin artık üstüme üstüme
Kaymayacak bir daha elimden
 
Sıkı sıkı tutunuyorum hayata
Bütün çakralarım açık aşka
Bana yakışan da budur bu yaşta
Alacağım çok geleceğimden
 
06.11.13 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.
 
 
 
DEVAM ET
 
Karıştı yalanla gerçek birbirine
Neden hep uykum var benim
Değdi mi bari onca emeğine
Sevmek daha kolaydı bebeğim

Şimdi neden pişman oluyorsun
Kendini affet devam et yoluna
Zaten hep kendini kayırıyorsun
Direnme insanın doğasına

Uykum var benim uyuyacağım
Kalbimi rüyalarla avutacağım
Ne zaman ki seni de esir alacak yataklar
O zaman ben uyanacağım.

04.11.13 / İçerenköy / İstanbul.
Ferit Günaydın.


BAKIŞMA

Öyle bir baktın ki korkusuzca
Gözlerimden kalbime giden bir yol
Kapalıydı yıllarca
Ah dedim yaşadığımı hissettim
O kadar kişiyle denedim
Biriyle kısmetmiş
Adını bile bilmediğim


03.11.13 / İçerenköy / İstanbul.
Ferit Günaydın.




Hiç yorum yok: