2 Haziran 2014 Pazartesi

ŞİİRLER 129 " Gördüm", " Uzun zamandır "

GÖRDÜM

Geliyorum sana doğru 
Her yerimden umut taşıyor
Elimde değil vallahi
Bu iş beni aşıyor 

Gözlerime bak da söyle 
Mutlu musun yani böyle
Koyunca elimi göğsüne
Bak kalbin nasıl atıyor

Durdurmaya kalkma sakın
Ruhunu serbest bırakacağım
Gördüm sende ışık var
Sana neler yaptıracağım

05.04.14 - İçerenköy - İstanbul

Ferit Günaydın.


UZUN ZAMANDIR

Dinleyemediğim şarkılar var uzun zamandır
Kara listeye aldığım
Okuyamadığım kitaplar
Düşman kesildiğim şairler
Koca bir şehir var 
Gitmeye yüreğimin elvermediği 
Çok sevdiğim ama yine de 
Hayatımdan çıkarttığım insanlar
Bir parfüm var ki 
Üstüne sıkana sövesim geliyor
Çünkü hepsi bana acımasızca
Seni hatırlatıyor...

11.04.14 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.

Hiç yorum yok: