2 Mart 2015 Pazartesi

ŞİİRLER 166 "Çok utanıyorum", "Arıyorum kendimi", "Kandırmaca"

ÇOK UTANIYORUM
Çok utanıyorum
Bu kadar çok
Sevdiğim için seni
Ezip geçtiğim için
Teker teker 
Bütün prensiplerimi
İstemekten başka
Geçerli bir mazeretim
Senden bana bir adım
Bir tek kıvılcımın
Bile yokken üstelik
Kendimi ateşe verdim
Söndüremiyorum
Artıyor günden güne
Çok utanıyorum
03.02.15 / İçerenköy-İstanbul
Ferit Günaydın.


ARIYORUM KENDİMİ
Arıyorum kendimi
Yaralıydım en son
Çok uzağa gitmiş olamam
Acilen bulmalıyım 
O kadar kan kaybına
Fazla dayanamam
03.02.15 / İçerenköy-İstanbul
Ferit Günaydın.


KANDIRMACA
Ben devam ediyorum yazmaya
Okursun diye belki
Gerisi bildiğin gibi
İş güç koşturmaca
Beklentisiz üstelik
En gerçekçi hislerimle
Seninle hayallerimde
Öpüşüp koklaşmaca
Zor olmuyor desem yalan
Tek başına aşk yaşamak
Ama çift kişilik olanı da
Karşılıklı kandırmaca
01.02.15 / İçerenköy-İstanbul
Ferit Günaydın.

Hiç yorum yok: