17 Mayıs 2015 Pazar

ŞİİRLER 169 "Fazla biraz", "Hatırası", "Görmeyince seni"

FAZLA BİRAZ
Kelimeler bitmiyor
Enteresan bir şekilde
Ama sana yetmiyor
Ne desem az
Ya benim Türkçem kıt 
Ya da sendeki güzellik
Fazla biraz
02.03.15 / Kadıköy - İstanbul
Ferit Günaydın.

HATIRASI
Son bir kez sarıldım sana
Sen gittikten sonra
Uyumaya çalışırken
Çift kişilik yatakta
Bu da böyle bitecekmiş 
İstemem fazlasını
İyi anarım adını
Saklarım hatırasını
03.03.2015 / İçerenköy-İstanbul
Ferit Günaydın.


GÖRMEYİNCE SENİ
Görmeyince seni
Her şey yolunda gidiyor
Bir bakış bir gülüşe
Bir gülüş bir öpüşe
Bir öpüş bir umuda 
İpotek koyamıyor
Ne güzel uyanmak sensiz
Ne kadar çok iş var yapılacak
Dostlarım var kapıları
Teker teker çalınacak
Kahveler içilecek
Fallar bakılacak
Yakılacak eskiler
Yenileri yazılacak
İnan var gücümle deniyorum
Gencim de daha çok
Seni gördükçe umudun
Yakamdan düşeceği yok
Gözden uzak olan gönülden ırak
Sana kalpten yalvarıyorum
Beni bu aşkla yalnız bırak
Yaşamak istiyorum
04.03.15 İçerenköy-İstanbul
Ferit Günaydın.

Hiç yorum yok: