19 Mart 2019 Salı

Ferit GÜNAYDIN - EN İYİ DOSTUM SENSİN ÇIKTI !

"En İyi Dostum Sensin" Sıfır Yayınlarının en son çıkan proje kitabı. 

Ben bundan aylar őnce diğer kitaplarına denk geldiğim Sıfır Yayınlarına ulaştım ve "Bu kadar gűzel projeler yaparsınız da ben nasıl dahil olmam?" dedim. Onlar da sen kimsin kardeşim demek yerine bűyűk bir nezaketle "Tabi ki yer alabilirsiniz."dediler. Tam da o sırada masada bu proje vardı. Yazarlar hayatlarında iz bırakan hayvan dostlarıyla ilgili yazılar kaleme alacaklardı ve elde edilen gelirin bűyűk bir kısmı sokaklarda yaşam műcadelesi veren hayvan dostlarımıza yardım amaçlı kullanılacaktı. 

Yayın Danışmanımız Gőkhan Yıldırım, Editőrűműz Huriser Balcı ve Grafik Tasarımcımız Emre Tűrkay harika bir iş çıkartmışlar. Kitabı bir kez elinize aldınız mı bir daha bırakmak istemeyeceksiniz. İyi okumalar... / Ferit Günaydın.



Hiç yorum yok: