30 Ekim 2011 Pazar

ŞİİRLER 85 ("Durum vahim","Mektup","Geçmiş")





DURUM VAHİM

Korkuyorum ya biraz daha
Yaklaşıverirsem sana
Nasıl da altüst olur sonuçta
İnsan aciz değil midir

Durum vahim ama benim
Sanma bu her zamanki halim
İçimde kontrol dışı fırtınalar
İşin aslı değil midir

Başı belli de sonu nerede
Düşün bir geliriz ne hale
Fark eder mi iş işten geçince
Aşktan mıdır değil midir

29.10.11/İçerenköy/İSTANBUL.
Ferit GÜNAYDIN.


MEKTUP

Gidemedim alıp da başımı bir türlü
Koyamadım da huzurla bir yastığa
Yerlerden yer evlerden ev ya da
Mevsimlerden mevsim beğendim yalnızlığa

Kıçını başını dağıtsam ne çare
İçine içine akıtsam ne çare
Asaletle rezalet arasında gide gele
Bağışıklık kazandım en alasına

Şöyle esaslı bir mektup kaleme alıp şimdi
Ya da sadece içten bir elveda
Çok klişe bir son olacak belki ama
Başı da çok mu farklıydı Allah aşkına

18.10.11/İçerenköy/İSTANBUL
Ferit GÜNAYDIN.



GEÇMİŞ

Ben hangi birinizin gidişine yanayım
İnsaf ne olur teker teker teker gelin
Bir geceyi kaç saate sığdırayım
Biraz da uyuyayım izin verin

Döneli çok oldu zaten yolundan
O güzel güneşli günlerin filan
Bari diyorum en azından
Geçmişi temizleyelim

29.10.11/İçerenköy/İSTANBUL.
Ferit GÜNAYDIN.

Fotoğraf : Cenk Burhan ÖZER

Hiç yorum yok: