26 Şubat 2013 Salı

ŞİİRLER 95 ("Benzin","Adalet","Kaçıncı")

 
 
BENZİN
 
Başıma bu son gelenden sonra
Atsam mı kendimi acaba
Kollarına hiç tanımadığım birinin
Ya da alkolün sigaranın melankolinin
 
Olacak iş mi yani bu yaşta
Hala göz göre göre aşka
Kaptırmak akıl namına son kalanları
Kayırır mı hayat inananları
 
Toplayamam artık biliyorum
Topyekün delirene dek
Ya sen son vereceksin ya da ben
Benzin döküp ateşleyerek
 
09.02.13 Bostancı / İstanbul
Ferit GÜNAYDIN.
 
 
ADALET
 
Seni çok özledim yazmışsın
Ürkek pişman isimsiz
Dur demiştim sana
Haber salıp vicdanına
Çok daha uzun sürecek sanıyordum
Hoş dört sene de az zaman değil
Şimdi kollarında o varken
Aklında ben varsam
Buna ne denir
 
Adalet...
 
26.01.13 Bostancı / İstanbul
Ferit GÜNAYDIN.
 
 
KAÇINCI
 
Bir şiir seçtim eskilerden
Tutsun diye biraz ellerimden
Olmadı ucu kaçtı ipin
Bu sana kaçıncı yenilişim
 
Aklıma gelmesen karşıma çıkıyorsun
Ne hale geldik görmüyor musun
Saymayı da bıraktım artık
Bu bana kaçıncı direnişin
 
Bilindik yöntemler yaramıyor işte işe
Çok şey oldu olmaması gereken
Senin sığındığın malum mazeretlere
Bu benim kaçıncı denk gelişim
 
Gel aşka borçlu kalınmaz
Hazır hala mevsim baharken
O ne der bu ne der derken
Bu senin kaçıncı kaybedişin
 
03.02.13 İçerenköy / İstanbul
Ferit GÜNAYDIN.
 
Not : Görsel alıntıdır, telif haklarına tabi olabilir.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok: