26 Şubat 2013 Salı

ŞİİRLER 94 ("Pişmanlıklar","Hak etmiyorsun","Ne küs ne barışık","Sahilde" )


PİŞMANLIKLAR





Gidene acımaz zaman
Gelene açar kollarını
Bilmeliydin değerini
Ayırmadan yollarını

Ettiğin koca koca laflar
İçini sızlatıyor mu
Benim gibi senin de
Kalbini daraltıyor mu

Keşke diyor musun
Fark etseydim sınırı geçtiğimi
Hatırlıyor musun bir zamanlar
Beni nasıl sevdiğini

Yakıyor mu seni de ateşli
Gecelerden kalma günahlar
Ahım var bırakmasın
Peşini pişmanlıklar

01.02.09 / Eskişehir
Ferit GÜNAYDIN.


HAK ETMİYORSUN
Bilemedin değerini
Artık çiçek gibi açan hevesimi
Adını bıkmadan sayıklayan sesimi
Hak etmiyorsun

Koynumda yılan mı besledim
Birazcık sevda istedim
Dediler de dinlemedim
Hak etmiyorsun

Cömertçe açmıştım yüreğimi
Affeder miyim bilmem kendimi
Sende olan hiçbir şeyimi
Hak etmiyorsun

Sözlerin içinde kalsın
Başkaları inansın
Gerçekte neyi hak ettiğini
Yokluğumda anlayacaksın

29.01.09 / Eskişehir
Ferit GÜNAYDIN.


NE KÜS NE BARIŞIK
Acı çekiyorum senden uzakta
Büyüdü sandığım kalbim çocukmuş meğer
Çıkıp gelirsin diye bekliyor hala
Bazen bir ümit bir ömre bedel

Sanma ki mutluyum
Savrula savrula yol alıyorum
Sanki bir tutukluyum
Kaçmak için yol arıyorum

Ne bedene yarar ne ruha
Durum biraz karışık
Ortalama oldum hayatla
Ne küs ne barışık

26.01.09 / Eskişehir
Ferit GÜNAYDIN


SAHİLDE
Kokusu sinmiş denizin
Vedamızın üzerine
Esen bir rüzgarla
Ürperen ellerime

Bilmem ki dünyanın
Kanunu bu mudur
An olur insan
Düşünmekten yorulur

Yelken açtım sulara
Fırtınadan korkmadan
Atamam ki defter
Tamamıyla dolmadan

Denizde tuz
Gözyaşımda tuz
Belki bir gün yine
Sahilde buluşuruz

01.02.09 / Eskişehir
Ferit GÜNAYDIN.

Hiç yorum yok: