26 Ağustos 2006 Cumartesi

NEHİR - Düz Yazı

Bilinenden çıkmıştım yola. Aşk her zaman vardı. Ne ben yaratmıştım onu ne de benden sonra yok olacaktı. Orada öylece duruyordun kendi halinde akıp giden nehirler gibi. Rehavetle eğildim yıkadım yüzümü serin suyunla. Başka bir amacım yoktu aslında. Yüzümü yıkadıktan sonra biraz dinlenecek sonra da yoluma devam edecektim.

O nehirde yüzen bir balık oldum şimdi. Geçmişinde bir sayfa olarak yerimi aldım. Belki bir anlık sessizlik onca gürültünün arasında, belki de gece yarısı içilen bir sigara balkonda. Sen gürültüne geri döndün ama ben kıyılarıma dönemedim.

Amacım hep aynı akıntıda yüzen bir nehir balığı olmak değil sadece yüzümü yıkamaktı. Bilinenden çıkmıştım yola. Nehir hep vardı. Onu ne ben yaratmıştım ne de benden sonra yok olacaktı.


26.08.06 / ANTALYA
Ferit GÜNAYDIN.


Hiç yorum yok: