29 Şubat 2008 Cuma

SEVDİM DEMEK BANA YETER - Şiir


Kendi adıma bir karar verdim mutlu olmak için
Seni sevmeyi düşündüm her şartta ve koşulda
Bir yerden başlamak lazımdı öğrenmek için
Yıkmayı duvarları ve yüzmeyi derin sularda

Nasıl büyürse çocuklar ve yeşerirse çiçekler
Nasıl dökülürse yapraklar sonbaharda yollara
Düşler de elbet bir gün gerçekleşmek ister
Göze alarak yitip gitmeyi uçurumlarda

Elini tuttuğum an vazgeçerek varlığımdan
Önemsizdi kaybedeceklerim itibarımdan
Ne yapsam kavrayamadığım tutarsız ahlaktan
Çok daha mühimdi gözlerinde gördüklerim

Susadıkça yemek yemek acıktıkça su içmek olur mu
Sana mahkum bu ruh huzuru başkasında bulur mu
Bilinsin ben değil Tanrı yazmış kanununu
Söylesinler aşkın gücüne karşı durulur mu

Hürüm kendi yolumu kendim tutarım
Madem ki bir kuşum yorulana kadar uçarım
Varsa eğer seni sevmekten ötürü bir günahım
Varsın olsun sevdim demek bana yeter

29.02.08 / Ankara
Ferit GÜNAYDIN.

Hiç yorum yok: