20 Nisan 2008 Pazar

VAAT - Şiir


Ne vadedebilirim ki sana
Bir can emanet üzerimde
Bir ömür süresini bilmediğim
Bir de kalp kırılmaktan paramparça

Bir taraftan kapatıyorsun diğer taraftan açılıyor
Alacağı vereceği bitmek nedir bilmiyor
Vade dolunca artan valizine girmiyor
Belki sen bana ben sana kar kalırız

Sevişiriz dövüşürüz yol alırız düşe kalka
Üst üste koyar kederleri dağıtırız parça parça
Sen sen ol dünya telaşında insaf arama
Belki sen bana ben sana kar kalırız

Sakındığın değerler üç kuruşa satılıyor
Kör olmuş millet birbirini görmüyor
Sevdadan ötesini inan aklım almıyor
Belki sen bana ben sana kar kalırız

Uçtuğunda ruhun kalacak geri bir beden
Şanslıysan bir merasimle börtü böceğe yem eden
Girecek toprağın altına bakacaksın ne yaşadığına
Belki sen bana ben sana kar kalırız

20.04.08 / Eskişehir
Ferit GÜNAYDIN.


Hiç yorum yok: