7 Mayıs 2008 Çarşamba

GÖZLERİNİ DÜŞÜNÜYORUM - Şiir


Kapattım gözlerimi gözlerini düşünüyorum
Karanlık üzerime üzerime geliyor
Vazgeçirmek niyeti beni biliyorum
Vazgeçmiyorum gözlerimi açmıyorum

En umutsuz anımda baktıkları gibi
Yıldızlı bir gecede yaşattıkları gibi
Gizliden gizliye oynaştıkları gibi
Kapattım gözlerimi gözlerini düşünüyorum

Fırtınadan kaçıp sığındığım limandı onlar
Bir bakışınla çözülürdü kalbimdeki donlar
Şimdi nerede ve kimin koynundalar
Kapattım gözlerimi gözlerini düşünüyorum

Güldüğünde sıcak bir yaz gecesi
Bir sinir anında ölçülmez derecesi
Dalıp gidersen çözülmez bilmecesi
Kapattım gözlerimi gözlerini düşünüyorum

Çaresizim anladım elbet bittiğini
Unutamam nasıl kaçırarak gittiğini
İnkar edemem ne kadar özlediğimi
Kapattım gözlerimi gözlerini düşünüyorum

ANKARA – 2008
Ferit GÜNAYDIN.

Hiç yorum yok: