1 Haziran 2010 Salı

ŞİİRLER 64 ("Açık hedef","Başka")



AÇIK HEDEF

Yok başka çaresi
Ağırbaşlı bir asalete tutunmaktan
Kapanmıyor yaresi
Hayır yok ağlamakan

Bekliyorum çalar mı kapımı
Beni aşıp da biz olanından
Yarımına razı geldim hep
Olamadım tamamından

Kalanları biriktirdim
Sevdikçe kaçanlardan
Açık hedef yürek
Tam isabet ortasından

Öncesi sonrası derken
Neye geç neye erken
Döndürüp de yelken
Çıkamadım rotasından

30.05.10 / Assos
Ferit GÜNAYDIN.

BAŞKA

Ne ekersek onu biçerdik hani
Hani benim su gibi sevdalarım
Bulmalıydı çoktan denizini
Sanki biraz kandırıldım

Ne yaptımsa içimdeki aşktan
Çalıyormuş meğer her giden ömürden
Sığınmak için demirlediğim limandan
Hurdaya çıkarıldım

Kapattım sanırken eski defterleri
Kendimi bile affetmemişim daha
Sarılmıyor ki zaman gerisin geri
Ne ben aynı ne herkes başka

30.05.10 / Assos
Ferit GÜNAYDIN.

Fotoğraf : Simge KOCA
Simge KOCA Photography/Facebook

Hiç yorum yok: