11 Haziran 2010 Cuma

ŞİİRLER 66 ("Şart","Şarap")



ŞART

Temize çekerim sanmıştım
Hem seni hem kendimi
Bilsen nasıl inanmıştım
Uzatınca ellerini

Ama işte çift taraflıdır aşk
Bir yanı keskin bir yanı kör
Ben kanıyorum sende tık yok
Uğra da bir halimi gör

Havale geçiriyor yüreğim
Teriyle yıkandı yanmaktan
Sar başa işin yoksa
Bıktım ben bu senaryodan

Sen elmayı seviyorsun diye
Elmanın da seni sevmesi şart mı ?
Şart tabi Nazım Usta
Böyle kan ter içinde yaşanır mı ?

11.06.10 / Eskişehir
Ferit GÜNAYDIN.

ŞARAP

Anlatma hiç geçtiğin yolları
Bu seninki iş değil
Ezbere çizerim haritasını
İnan ki farklı değil

İçindeki ateş sönmedi daha
O yaramaz çocuk büyümedi daha
Diyelim ki hepsi birer rüya
En güzeli görülmedi daha

Aşk diyorum şiir olsun diye değil
Her bulut fırtına doğurmaz
Öyle asi durma eğil
Esnek olan kırılmaz

En hasını şarabın
Damıtsam yüreğimden
Sunsam sana avuç avuç
İçmez misin ellerimden

11.06.10 / Eskişehir
Ferit GÜNAYDIN.
Fotoğraf : Cenk Burhan ÖZER

Hiç yorum yok: