14 Haziran 2010 Pazartesi

ŞİİRLER 67 ("Bilmiyorum","Aşk")



BİLMİYORUM
Çok zaman önce başladı her şey
Daha bıyıklarım bile terlememişken
Kanıma girdi yavaş yavaş aşk denen şey
Bilmiyorum belki de bir bakışla aniden

Onda bulamadığımı öbüründe aradım durdum
Ha oldu ha olacak diye diye umudum
Uçup gitti yavaş yavaş gençlik denen şey
Bilmiyorum belki de bir bakışla aniden

Kalmadı artık bir daha’ya mecalim
Ve aynalar her gün biraz daha zalim
Gittiğimiz yer belli böyle yavaş yavaş
Bilmiyorum belki de bir adımla aniden

14.06.10 / Eskişehir
Ferit GÜNAYDIN.

AŞK
Kaybettiğim bir savaştır aşk
Üst üste kaldığım tek ders
Çekemeyeceğim artık kürekleri
Daha fazla akıntıya ters

Kusuruma bakmasın gençliğim
Hep hayat ille de hayat derdim
Bu saatten sonra artık intihara
Her gün biraz daha meyilliyim

14.06.10 / Eskişehir
Ferit GÜNAYDIN.
Fotoğraf : Onurcan BOZ

Hiç yorum yok: