19 Ekim 2012 Cuma

ŞİİRLER 92 ("...MIŞ","MİLYONDA BİRİ","HERHALDE")



















...MIŞ

Bana nasıl koydu anlatamam
Senden öncekiler sen ve senden sonrakiler
Tutamadı gitti bir türlü birbirini
Elimdekilerle yüreğimdekiler

Bir aldım üç verdim üç aldım beş verdim
Kalmadı borcum derken hep yenisi çıktı
Sanırdım ki sabrım sonsuz kalbim de zaten
Yaralarını sarmaya alışıktı

Kimsenin bir yere gittiği yokmuş meğer
Köklenmiş yayılmış dallanıp budaklanmış
Senden öncekiler sen ve senden sonrakiler
Bu aşk ne sinsi bir hastalıkmış

14.02.12 / İçerenköy / İSTANBUL
Ferit GÜNAYDIN.


MİLYONDA BİRİ

Beni sev demedim
Seni sevdiğim kadar
Ya da onu sevdiğin kadar
Ya da ondan öncekileri
Milyonda birine razıydım
Seni sevdiğimin
Milyonda biri

10.04.12 / İçerenköy / İSTANBUL
Ferit GÜNAYDIN.


HERHALDE

Hey Allahım sabır ya sabır
Kalmadı mı hiç mi kalmadı
Ne yolları üşenmeden kat edip
Bir bana mı uğramadı

Duvarlarımı yıktım yaldızlarımı döktüm
Rütbelerimi söktüm çırılçıplak kaldım
Olmadı büründüm kılıktan kılığa
Bir türlü formülü tutturamadım

Kader deyip kabullenmeye razı değilim hiç
Sarılmalı diyorum umuda sıkı sıkı bırakmadan
Gitmeyiz herhalde en kötü ihtimalle
Aşkla son bir kez vedalaşmadan

13.02.12 / Kadıköy / İSTANBUL.

Fotoğraf : Cenk Burhan ÖZER
 

Hiç yorum yok: