2 Temmuz 2008 Çarşamba

SENİ SEVERKEN - Şiir



Sanki hiç yaşamamışım
Gibi geçip giden yılları
Silindi bir günde
Kalbimin bütün acıları

Çünkü seni severken
Doğdum ben yeniden
Şimdi senden uzak
Öleceğim kederimden

Gencecik bedenimde sanki
Başkasının ruhu vardı
Yılları teker teker değil
Üçer beşer yaşardı

Oysa seni severken
Doğdum ben yeniden
Şimdi senden uzak
Öleceğim kederimden

Güneşin doğuşunu değil
Batışını görmüştüm hep
Sen oldun yeşermesine
Topraklarımın sebep

İşte seni severken
Doğdum ben yeniden
Şimdi senden uzak
Öleceğim kederimden

Veda etmiştim aşka
Uğurlayıp göndermiştim
Daha yolun başındasın
Diyenlere gülüp geçmiştim

Ama seni severken
Doğdum ben yeniden
Şimdi senden uzak
Öleceğim kederimden

Razı da gelmiyor gönlüm
Böyle bitmesin hikaye
Uzun olsun yollar
Yürüyeceğimiz el ele

Tam da doğmuşken
Seni severken yeniden
İzin verme ölmeme
Senden uzak kederimden

02.07.08 / Ankara
Ferit GÜNAYDIN.

Hiç yorum yok: