3 Şubat 2014 Pazartesi

ŞİİRLER 112 " Aşkın dili " , " Bağımlı "

AŞKIN DİLİ

Uzanır yanımda boylu boyunca
Sigara üstüne sigara araya biraz votka
Mutluluk dediğin bir geceye bakar
İnsan gözünü bir defa karartınca 

Sırada ne numaralar var 
Girdiğimiz gizli bahçede
Çiçekler hiç solmaz hep açar
Gezinirken ellerim üzerinde

Aşk dilinde yazılı bir kitap
Saymadım kaç kere hatim ettik
Sonradan istemekle olmaz
Biz bu dili çocuk yaşta öğrendik


20.01.14 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.


BAĞIMLI

Sana öyle bir aşk vereceğim ki 
Ne yaşarsan yaşa kesmeyecek
Yakacağız geçmişin izlerini yüreğin
Artık anılarla yetinemeyecek 

Bağımlı olacak günden güne bana
Nafile ne kadar kaçsan da başkasına
Dönüp dolaşıp kuzu kuzu kollarıma
Koşar adım gelmek isteyecek 

Ben sınırlarımı çoktan kaldırıp attım
Kendime göre yeniden yazdım kitabını
Seni kafaya fena halde taktım
Değiştiriyorum oyunun kurallarını


23.01.14 / İçerenköy / İstanbul.
Ferit Günaydın.

Hiç yorum yok: