3 Şubat 2014 Pazartesi

ŞİİRLER 116 " Ağaç ", " Ne fark eder ? "

AĞAÇ

Evet hoşlanıyorsun benden
Bir ağacın gölgesinde durup dinlenmekten
Ama elden ne gelir gelmeyince içten
Aşk değil bu sevda hiç değil

Bal bal demekle ağız tatlansaydı keşke
Dolaşırken yüreğim elden ele
Hepi topu kaç yıl ömür dediğin
Başı avare sonu biçare
Ortası kime denk gelirse

Bana göre yarısından da azı
Sana göre biraz daha fazlası
Kaç saattir iki şehir arası
Sorun değil bu sebep hiç değil

26.12.13 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.


NE FARK EDER ?

Aşıksın ölüyorsun atıyorsun tutuyorsun
Sen dünya ben de ay olayım istiyorsun
Ne yazık beni hiç tanımıyorsun
Oysa ben sana güneş gibi doğardım

Bugün sen haklısındır yarın ben
Ne fark eder ki eğer uzlaşmak istersen
Ama sen ille de savaşmalı diyorsun
Oysa ben barışa kanatlanıp uçardım

09.12.13 / İçerenköy / İstanbul.
Ferit Günaydın


Hiç yorum yok: