3 Şubat 2014 Pazartesi

ŞİİRLER 114 " Bir sabah", " Yazıktır"

BİR SABAH 

Bulur muyum seni
Bir sabah yanımda
Fısıldarken kulağıma
Unutulmuş sevda sözlerini

Etrafta geceden kalma izler
Kafamız hala az biraz güzel
Neler yapmışız biz böyle
Hatırası bize özel

Pişmanlık yok içimizde aşka
Teslim etmişiz elimizde ne varsa
Günah değil ibadet bizimki
Verilecek bir hesap varsa

Dışarıda kar havası
Benim içim alev alev
Can çekişiyor dokunduğun her yer
Hadi bir de gündüz gözüyle sev

18.01.14 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.


YAZIKTIR 

Ben önümü kış tuttum da
Yaz gelirse hiç fena olmaz
Çok usludur yüreğim valla
Bizde aşk asla ziyan olmaz

Burnumu sürttüm yerimi yaptım
Cennette de hala hayattayız
E malum insana insan lazım
Yazıktır ayrı yataklardayız.

15.01.14 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.

Hiç yorum yok: