3 Şubat 2014 Pazartesi

ŞİİRLER 121 " İyidir " , " Nasıl "

İYİDİR

Ne olur bana bir merhaba desen
Böyle başlamaz mı sonuçta hikayeler
Sonrasını getiririz vakit kaybetmeden
Yaşım geçiyor acelem var

Ben biraz utangaç kaldım
Belki de gereğinden fazla kırıldım
Denize düştüm yılana sarıldım
Tam da şu günlerde ihtiyacım var

İyidir bir tarafın büyük olması
Uzun ve zevkli olur sonrası
Beni dinle kafan hiç karışmasın
Sende gençlik bende tecrübe var

07.11.13 / İçerenköy / İstanbul.
Ferit Günaydın.


NASIL

Bu nasıl bir çekmektir beni kendine
Çoğalıp çoğalıp geliyorsun üstüme dalga deniz
Biçare kalbim hepten uçmuş aklım ve ben
Sana nasıl direneceğiz

Boğulacaksan büyük denizde
Katarak içine riskini de
Gözümü çoktan kararttım
Yaşayıp göreceğiz

27.10.13 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.

Hiç yorum yok: