7 Ocak 2015 Çarşamba

ŞİİRLER 154 " Varsın ", " Neden "

VARSIN 
Seni özlemek bile güzel
Üşümek güzel yalnız
Benim olduğunu bilince
Üzülmek ne kadar anlamsız
Bir sigarayla bir kadehle
Bir roman ya da bir şiirle
Bastırmaya çalışmak yokluğunu
Haklı kılarsın her gece
Uykusuzluğumu
Senin yokluğun en güzeli
Yok zamanında her şeyin
Varsın çünkü sen
Olmadığı kadar kimsenin

01.12.14 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.


NEDEN 
Aramıza girdi utanmadan
Hafif göbekli
Orta yaşlı bir amca
Elinde evrak çantası
Kafasında şapka
Saydım tam dört durak
Bir inse de kurtulsak
Derken uyuya kaldın sen
Yorgunluktan olacak
Bekledim heyecanla
Ha uyandı ha uyanacak
Amca gitti yerini
Bir kadıncağız aldı
Görüş alanım
Daraldıkça daraldı
Tam da iş çıkışı hay aksi
10 kişi indi 20 kişi bindi
Neyse dedim ben inmeden
Çoğunluk dağılacak
Sen uyanacaksın
Aynı durakta ineceğiz
Saçma sapan bir soruyla
Muhabbete gireceğiz
Metro çıkışına kadar
Kesik kesik bakışmalar
Hafif hafif yağan yağmurda
Utangaç yürüyeceğiz
Lakin böyle olmadı
Ben gittim sen kaldın
Ah canım sen dün gece
Neden hiç uyumadın

01.12.14 / Kadıköy / İstanbul
Ferit Günaydın.

Hiç yorum yok: