7 Ocak 2015 Çarşamba

ŞİİRLER 161 " Alışkanlık ", " Deliriyor ", " Daha "

ALIŞKANLIK
Çok uzun sürmezmiş aşk
Kavuşursan eğer
Değişirmiş dönüşürmüş
Sevgi olurmuş alışkanlık olurmuş
Olsun zaten yeter 
Yaşanır mı böyle her gece
Esir hayatı gözlerinde
Ne yediğimde tat var
Ne içtiğimde
Kalbe saplanan bir bıçak
Aklıma her geldiğinde
Bir de ben savrulayım bakayım
Zamanın ellerinde
Çok uzun sürmezmiş aşk
Aman sürmesin zaten
Bu yaşadığım aşksa
Çok sıkıldım çilesinden

06.01.15 / İçerenköy / İstanbul.
Ferit Günaydın.


DELİRİYOR
Gerçekten saf mısın
Yoksa beni mi deniyorsun
Cevabını bildiğin halde
Sürekli soruyorsun
Ama bazı şeyler var ki
Ben de henüz çözemedim
İlla ki çözmek mi lazım
Onu da bilemedim
Yani sen yok yere
Yolları uzatıyorsun
Beni de o yollarda
Perişan ediyorsun
Yüreğine güven
Sana yalan söylemiyor
Acaba mı dediğin adam
Senin için deliriyor

30.12.14 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.


DAHA 
Kelimeler hiç vuramaz
Kalbin vuramadığını
Ne kadar yazarsam yazayım
Senin umursamadığını
Kabullenebilmek için daha
Kaç gecede terbiye
Kaç şiirde kafiye
Kaç yatakta macera
Aramam gerekiyor

04.01.15 / İçerenköy / İstanbul

Hiç yorum yok: