25 Ocak 2015 Pazar

ŞİİRLER 163 "Ciddiye almaktan", "Anlamalıydın", "Fade away", "Belki"

CİDDİYE ALMAKTAN

Fazla ciddiye alınca seni
Havalanıyor kuşlar yüreğimde
Uzun beyaz kanatları
Rengarenk kuyrukları var
Sevdaya uçuyorlar
Sonra kırılıyor kanatları
Kararıyor kuyrukları
Bir bombanın parçaları
Gibi dağılıyorlar
Yine seni fazla
Ciddiye almaktan
Ferit Günaydın.
18.01.15 / İçerenköy-İstanbul



ANLAMALIYDIN

Hava çok güzel şimdi
Yanımda sen olmalıydın
Gülüyor olmalıydık beraber
Bir vapurun arkasında
Sigara içerken boğaza karşı 
Dolmalıydı içime parfümün
Daha derinden solumak için tenini
Bahaneler arıyor olmalıydım
Sokulmalıydım sana çaktırmadan
Heyecandan ölüyor olmalıydık
Saçmalamalıydık beraber
Ciddiyetine inat hayatın
Hava çok güzel şimdi
Yanımda sen olmalıydın
Üzülmüşüm zaten
Üzüleceğim kadar
Anlamalıydın sen beni
Anlıyor olmalıydın
Ferit Günaydın
18.01.15 / Kadıköy - İstanbul

FADE AWAY

I thought you would never fade away
But now I began to understand in pain
That for you my heart was just a getaway
And you keep taking my name in vain

16.01.15 / İçerenköy-İstanbul
Ferit Günaydın.


BELKİ

İki kişilik aşk yok mu ki
Ben yine sana yazıyorum
Son kalan mumu kalbimdeki
Senin için yakıyorum
Görürsün de ışığı 
Gelirsin diye belki
Bir mum da sen
Dikersin diye belki

15.01.15 / İçerenköy-İstanbul
Ferit Günaydın.

Hiç yorum yok: