30 Ocak 2015 Cuma

ŞİİRLER 164 "Sayaç", "İnandım mı", "Çocuğu rahat bırak", "Unutturacaklar"

SAYAÇ
Sıfırladım sayacı
Kapanıyor kapılar bak
Sana yazdıklarımın
Her kelimesini yak
Şimdi sana mutluluklar
Dilemek bile fazladan
Silinecek zamanla
Teker teker hafızamdan
Sana dair ne varsa
Başkasında da bulacağım
Geri döndüğünde çoktan
Unutmuş olacağım

31.01.15 / Kadıköy - İstanbul
Ferit Günaydın.


İNANDIM MI 
Bir senin söylediklerin var
Bir de benim hissettiklerim
İnandım mı sorsana
Saatlerce dinlediklerim
Hiç yabancı değil bana
Geçtim ben de o yollardan
Zaman alıyor evet
Arınmak korkulardan
Ah benim acemi sevgilim
Benim için değil kendin için
Yıktığın yerde duvarlarını
Açıp ardına kadar kapılarını
Kalbimi senin için
Seferber edeceğim

28.01.15 / İçerenköy-İstanbul
Ferit Günaydın.


ÇOCUĞU RAHAT BIRAK
Çocuğu rahat bırak
Dedim kalbime
Her gece beş yüz kere
Çocuk daha
Yolun çok başında
Sen huzurundasın
O telaşında
Yoruldun sen
Koşturup durmaktan
O kurtulmaya çalışırken
Ürkek adımlardan
Çocuğu rahat bırak
Dedim kalbime
Olamazsın aynı anda
İki mevsimde birden
Kayıp giderse çocuk
Tutamazsın ellerinden
Ama işte kalbim
Çocuktan daha çocuk
Dinlemiyor hiç
Başına buyruk
Bitti artık diyorum
Bitmedi diyor
Çocuktan bir türlü
Ümidi kesemiyor
28.01.15 / İçerenköy-İstanbul
Ferit Günaydın.


UNUTTURACAKLAR
Ah keşke demekten öteye
Geçebilseydim bir kere
Bir gece olsun teninde
Filizlenseydim
Ne çok sebebim vardı sevmeye 
Çok da emindim senden
Bu gece böyle bir sona
Hazır değildim
Şimdi benimdir yine
Ezbere bildiğim acılar
Ama aşkın doğasında var
Çıkacak elbet birileri
Gün olacak seni de
Yine böyle bir gecede
Unutturacaklar
26.01.15 / Kadıköy -İstanbul
Ferit Günaydın.

Hiç yorum yok: