7 Ocak 2015 Çarşamba

ŞİİRLER 160 " Kimden ", " Çirkin "

KİMDEN
Adım adım
Ele geçiriyorsun beni
Bir fotoğraftan
Canlanıyor gözlerin
Hafızamda
Yarım yamalak cümleler
Neyi hatırlıyorum ben
Gerçeği mi yoksa
İşime geleni mi
Çok bir isteğim yok
İlerisini düşünmedim hiç
Sadece kollarımda sen
Ne istersen onu yapalım
Ya da duralım öylece
Neresinde dersen İstanbul'un
Yoksa bu İstanbul
Bana yine dar gelecek
Kesilecek nefesim
Boğazım düğümlenecek
Kurtulmaya çalışırken
Can havliyle acıdan
Bilmiyorum hiç inan
Kimden vazgeçeceğim
Senden mi yoksa
Kendimden mi

30.12.14 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.

ÇİRKİN
Çirkin ol sen
Beğenmesin kimse
Seni benden başka
Ah çok klişe belki
Gerçeğin ta kendisi ama
Benim için canım
Dünya bir yana
Sen bir yana

30.12.14 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.

Hiç yorum yok: